Досудове вирішення спорів

Відносини між постачальними підприємствами та споживачами природного газу регулюються Правилами постачання природного газу, затвердженими Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 р. № 2496 (далі — Правила).

Пунктом 9 Розділу VІ Правил визначено наступний порядок вирішення спорів.

Спірні питання між споживачем та постачальником вирішуються за домовленістю сторін. Постачальник зобов’язаний розглядати звернення споживачів та у місячний строк повідомляти про результати розгляду.

У разі недосягнення між споживачем та постачальником згоди спірні питання вирішуються у судовому порядку.

Розділом ІХ Типового договору визначено наступний порядок розв’язання спорів:

1. Сторони намагаються вирішити всі спори та розбіжності стосовно виконання умов цього Договору шляхом переговорів.

2. У разі недосягнення згоди щодо спірних питань шляхом переговорів Сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора чи його територіального підрозділу та/або передати спір на вирішення суду.

3. Врегулювання спорів Регулятором чи його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення до Регулятора чи його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права на вирішення спору в судовому порядку.

У разі виникнення спору з питань, які виникають у зв’язку з постачанням природного газу, зокрема незгоди з проведеними нарахуваннями за природний газ, проведення звіряння оплат за газ чи іншої діяльності ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ- ПОСТАЧАННЯ», Ви можете звернутись до товариства за телефоном:(0532) 50-09-13
E-mail: poltgazpost@ukr.net